Alkeemik
16.01 2012, kell 15:28
|
Inimene ongi "kaheosaline" - meis igas ühes on olemas mees- ja naispool kuid ainult mees tunneb ennast mehena hästi ja naine naisena kõige paremini.
Kui me soovime tervet ja jätkusuutlikku ühiskonda, siis mehest saab mees ja naisest naine - iive ja rahulolu kasvab.
Juba praegu ei ela mees mehena ega naine naisena. Terve mees on ANDJA mitte võtja ja naine on SAAJA mitte võtja st. kumbki koos alles moodustab terviku.
Tõeline mees loob maailma ja naine annab selleks armastuse ja hoiab seda maailma koos. Ilma naisteta ei saa ükski suurem idee või mõte elujõudu, kuna ainult naised omavad armastuse jõudu, tänu millele on võimalik luua maailmu-ideoloogiaid.
Mehed on need, kes annavad ideed-jõu-riski maailmate loomiseks, kui nüüd meestelt see võtta(kas tavade või seadustega), kaotab mees oma elumõtte ja meeste funktsioon langeb(koos impotentsusega) ning oleme loonud meestetu maailma.
Valikud on meie käes - ka naine ilma meesteta ei saa kunagi täielikuks ja sellest ka õnnelikuks.
Käesolev inimkonna arenguperiood ei soosi meeste arengut meesteks. See, kuidas mehed ennast kaitsevad labasuste ja solvangutega alandades naisi, juba näitab kui madalale on mehed langenud ja hetkel küll ei paista "pääseteed", et mehed saaks meheks.
See on ka paljus naiste käes, kui nad nüüd "tasuks" alandavad mehi - saab ring täis, kuid ilma armastuseta mehed hukkuvad.( Mehed riskivad ikka edasi(loomus) kuid neil puudub naiste toetav energia(armastus) ja neid ei saada edu ja tulemus hukk.) - siis mõlemad veidi veel "vibreerivad" selles maailmas kuid midagi LUUA enam ei suuda.
Tasakaal ja hoolimine päästab meid.
Loodusseadustega(universumiga), mitte kooskõlas seadused-reeglid, mida hetkel enamik meie elu on - hukutavad kogu inimkonna. See meie valitud tee, kadu ei ole halb valik, kuna ebardlikud ja ebaõiged asjad peavadki hääbuma - tasakaal on oluline.
Edu kõigile sellel põneval eluteel!
Jan
|
Alkeemik
16.01 2012, kell 23:48
|
Tänan eelmise kommentaari eest.
Naisena olen sellega täiesti nõus. Meil ei ole vaja kesksoolisi inmesi.
Kui naine teab oma väärtusi, siis ta saab palka võrdselt meestega, teda abistatakse võrdselt kodudöödes ja tal on aega ka iseendale.
|
Alkeemik
19.01 2012, kell 13:00
|
Olen nõus artikli autoriga, aga mitte ellpoolkommenteerijatega. Kellel on õigus mulle öelda, et olen õnnelik ainult arheotüüpse naise rolliga elades - kui ma ise arvan teistmoodi. Nüüd hakkasin isegi kahtlustama, et seda "mees peab olema mees ja naine peab olema naine" juttu ajavad need naised, kes on liiga laisad ise oma elu üle (materiaalset) vastutust võtma ja kes tahaksid nagu vanasti lille lüüa ning raugelt soojas kodus vedeleda. On mullegi pakutud seda võimalust - ole kodus ja ilus ning mina rahuldan kõik su vajadused, sul polegi muud tarvis. Põgenesin. Ning mida elus edasi, seda rohkem olen rahul oma tehtud valikutega elada nii, et süda ja hing oleks rahul. Ning see tähendab terviklikku ise püsti seisvat isiksust, kes jagab armastust sellele kes meeldib mitte sellele kes mind naiselikuks sunnib.
|
Alkeemik
14.02 2012, kell 12:16
|
Esimene kommenteerija räägib ju enesele suisa vastu, kui kirjeldab meest kui anjat ja naist kui saajat ja siis edasi väidab, et mees ilma naise ANTUD armastuseta ei toimi. Väga lihtne ju, et andmine ja saamine toimub vastakuti. Pole nii, et armastust annab vaid naine ja mees saab või vastupidi. Armastus nagu ka saatuse, suhete jne puhul toimub paarisuhtes ja ka peresuhtes või laiemas skaalas inimeste vahel nii andmine kui saamine vastakuti ja samades osistes. On küll nii, et mees ja naine aktiveerivad erinevad osad teineteises eelnevalt ja siinjuures on naised nii ideede kui ka armastuse aktiveerijad. Ekslikult peetakse ideed meeste pärusmaaks. Idee pole vamis moduleeritud kompott nagu seda käsitletakse vaid iva, millest sünnib alles teadvustamisega koos nö "mõte", mida teostada või ellu viia.
Armastusest räägivad sageli need, kes ei oma südant, et seda tundagi. Siinjuures ei pea ma loomulikult silmas vormis olevat südant.
|
Alkeemik
17.02 2012, kell 16:13
|
16.01 2012, kell 15:28 Kylaline kirjutas: Inimene ongi "kaheosaline" - meis igas ühes on olemas mees- ja naispool kuid ainult mees tunneb ennast mehena hästi ja naine naisena kõige paremini.
Kui me soovime tervet ja jätkusuutlikku ühiskonda, siis mehest saab mees ja naisest naine - iive ja rahulolu kasvab.
Juba praegu ei ela mees mehena ega naine naisena. Terve mees on ANDJA mitte võtja ja naine on SAAJA mitte võtja st. kumbki koos alles moodustab terviku. Tõeline mees loob maailma ja naine annab selleks armastuse ja hoiab seda maailma koos. Ilma naisteta ei saa ükski suurem idee või mõte elujõudu, kuna ainult naised omavad armastuse jõudu, tänu millele on võimalik luua maailmu-ideoloogiaid. Mehed on need, kes annavad ideed-jõu-riski maailmate loomiseks, kui nüüd meestelt see võtta(kas tavade või seadustega), kaotab mees oma elumõtte ja meeste funktsioon langeb(koos impotentsusega) ning oleme loonud meestetu maailma.
Valikud on meie käes - ka naine ilma meesteta ei saa kunagi täielikuks ja sellest ka õnnelikuks.
Käesolev inimkonna arenguperiood ei soosi meeste arengut meesteks. See, kuidas mehed ennast kaitsevad labasuste ja solvangutega alandades naisi, juba näitab kui madalale on mehed langenud ja hetkel küll ei paista "pääseteed", et mehed saaks meheks. See on ka paljus naiste käes, kui nad nüüd "tasuks" alandavad mehi - saab ring täis, kuid ilma armastuseta mehed hukkuvad.( Mehed riskivad ikka edasi(loomus) kuid neil puudub naiste toetav energia(armastus) ja neid ei saada edu ja tulemus hukk.) - siis mõlemad veidi veel "vibreerivad" selles maailmas kuid midagi LUUA enam ei suuda.
Tasakaal ja hoolimine päästab meid. Loodusseadustega(universumiga), mitte kooskõlas seadused-reeglid, mida hetkel enamik meie elu on - hukutavad kogu inimkonna. See meie valitud tee, kadu ei ole halb valik, kuna ebardlikud ja ebaõiged asjad peavadki hääbuma - tasakaal on oluline.
Edu kõigile sellel põneval eluteel! Jan Väga hea vastus, Jan!!
|
Alkeemik
27.11 2012, kell 02:20
|
on küll nii jahh, et mees tunneb end maailma- välise kõige hea-korraldajana, ning kodus on naine boss. minul ilmnes see eriti drastiliselt Inglismaal elades. aga võib-olla mehe tähemärk eeldas sellist asjade paika minekut...? kes teab!? igatahes mees ajas kõiki äriasju nii enda elus, majapidamises kui ka minu elus; mina ajasin kõiki asju korda kodus ... ja ka tema äris... No see talle ei meeldinud, kuid ma noh... uups, ei pannud seda tähelegi!!! tema on maja omanik, kui et üürib kortereid välja. mina siis lugesin ka oma-korra-sõnu, üürilistele peale. kõik olid rahul, keegi ei kurtnud, peale oma mehe, kes pani algatuseks vaikselt ukse kinni, ning siis ütles- väga rahul-olematult: see on minu rida, mitte sinu... OU. okkei. ma siis enam ei tee... kuid üldiselt talle meeldis et olen ´tiibadega´ ehk ei passi passivselt, ei nooguta iga asja peale nõus-olevalt..., ja kui vaja teen ootmatuid tiigrihüppeid ka. tase  )))
|
Alkeemik
27.11 2012, kell 02:27
|
17.02 2012, kell 16:13 Kylaline kirjutas:
16.01 2012, kell 15:28 Kylaline kirjutas: Inimene ongi "kaheosaline" - meis igas ühes on olemas mees- ja naispool kuid ainult mees tunneb ennast mehena hästi ja naine naisena kõige paremini.
Kui me soovime tervet ja jätkusuutlikku ühiskonda, siis mehest saab mees ja naisest naine - iive ja rahulolu kasvab.
Juba praegu ei ela mees mehena ega naine naisena. Terve mees on ANDJA mitte võtja ja naine on SAAJA mitte võtja st. kumbki koos alles moodustab terviku. Tõeline mees loob maailma ja naine annab selleks armastuse ja hoiab seda maailma koos. Ilma naisteta ei saa ükski suurem idee või mõte elujõudu, kuna ainult naised omavad armastuse jõudu, tänu millele on võimalik luua maailmu-ideoloogiaid. Mehed on need, kes annavad ideed-jõu-riski maailmate loomiseks, kui nüüd meestelt see võtta(kas tavade või seadustega), kaotab mees oma elumõtte ja meeste funktsioon langeb(koos impotentsusega) ning oleme loonud meestetu maailma.
Valikud on meie käes - ka naine ilma meesteta ei saa kunagi täielikuks ja sellest ka õnnelikuks.
Käesolev inimkonna arenguperiood ei soosi meeste arengut meesteks. See, kuidas mehed ennast kaitsevad labasuste ja solvangutega alandades naisi, juba näitab kui madalale on mehed langenud ja hetkel küll ei paista "pääseteed", et mehed saaks meheks. See on ka paljus naiste käes, kui nad nüüd "tasuks" alandavad mehi - saab ring täis, kuid ilma armastuseta mehed hukkuvad.( Mehed riskivad ikka edasi(loomus) kuid neil puudub naiste toetav energia(armastus) ja neid ei saada edu ja tulemus hukk.) - siis mõlemad veidi veel "vibreerivad" selles maailmas kuid midagi LUUA enam ei suuda.
Tasakaal ja hoolimine päästab meid. Loodusseadustega(universumiga), mitte kooskõlas seadused-reeglid, mida hetkel enamik meie elu on - hukutavad kogu inimkonna. See meie valitud tee, kadu ei ole halb valik, kuna ebardlikud ja ebaõiged asjad peavadki hääbuma - tasakaal on oluline.
Edu kõigile sellel põneval eluteel! Jan
Väga hea vastus, Jan!! FöönX: nii tark vastus...! mma oleks hakanud seda asja juba ufode kaela ajama... eksole juhm...? AGA herr, Jan on väga tark inimene!!! *kuidas siis teha, et mehed lõpetaksid oma kibestunud inisemise ja naised oma lootusetu kangelase mängu...?
|
Alkeemik
27.11 2012, kell 02:37
|
14.02 2012, kell 12:16 Kylaline kirjutas: Esimene kommenteerija räägib ju enesele suisa vastu, kui kirjeldab meest kui anjat ja naist kui saajat ja siis edasi väidab, et mees ilma naise ANTUD armastuseta ei toimi. Väga lihtne ju, et andmine ja saamine toimub vastakuti. Pole nii, et armastust annab vaid naine ja mees saab või vastupidi. Armastus nagu ka saatuse, suhete jne puhul toimub paarisuhtes ja ka peresuhtes või laiemas skaalas inimeste vahel nii andmine kui saamine vastakuti ja samades osistes. On küll nii, et mees ja naine aktiveerivad erinevad osad teineteises eelnevalt ja siinjuures on naised nii ideede kui ka armastuse aktiveerijad. Ekslikult peetakse ideed meeste pärusmaaks. Idee pole vamis moduleeritud kompott nagu seda käsitletakse vaid iva, millest sünnib alles teadvustamisega koos nö "mõte", mida teostada või ellu viia.
Armastusest räägivad sageli need, kes ei oma südant, et seda tundagi. Siinjuures ei pea ma loomulikult silmas vormis olevat südant. FöönX: naised on jahh ideede ja mõtete esile toojad. neil noh on rohkem nii rääkida, kui ka jagada, nagu ideed... kahjuks selles meestemaailmas, aga see maailm ON meeste maailm, jonni palju sa jonnid, kuid see on kõigutamatu fakt; saavad ideed ja mõtted teoks ikkagi mehe kaas-abil. naise kui idee kandaja rida oleks siis, ka lõpuni kaitsta oma ideed kuni selle realiseerimiseni. diplomaatia. ja uskuge mind, härrased, see meeldib meestele. eriti kui ei unusta vahepeal ka mehe panust kiita, kiita tema mõistust...  ) jaaa, ma vist kaifin ise seda mehe kaifis naeratust. kuid ikkagi, ole valvas- naine, idee kandja ´kael´...  )))
|
Velton
23.01 2023, kell 10:09
|
(Whatsapp: +357-961-68055) Hankige pass, ID-kaardid, juhiload ja muud dokumendid.
Pakume ehtsaid ja ehtsaid passe, juhilube, isikutunnistusi, TOEFL-i, IELTS-i, sünnitunnistusi järgmistele riikidele: Austraalia, Belgia, Brasiilia, Soome, Prantsusmaa, Suurbritannia, Iirimaa, Itaalia, Holland, Norra, Austria, Rootsi, Šveits , Hispaania, Suurbritannia, USA jt. Garanteerime teile 100% ehtsad dokumendid, mida saate kasutada mis tahes probleemi korral. meil on rahulolevaid kliente üle kogu maailma.
Võtke ühendust e-postiga: info@patenteitalianaonline.com
Whatsapp: +357-961-68055
privaatne e-post: diplomaticdocsassistance@yahoo.co.uk
https://patenteitalianaonline.com/
Osta Itaalia pass Internetist
Ostke Internetist Itaalia ID-kaarte
Ostke Internetist Itaalia juhiluba
Osta Itaalia kollast lehte Internetist
Osta Saksa passe Internetist
Osta Saksa ID-kaart Internetist
Osta Saksa juhiluba Internetist
Mis tahes passi saamiseks võtke meiega ühendust
Ostke juhiluba Internetist
Uuendage oma juhiluba
Tellige litsentsi duplikaat
Asendage juhiluba
Hankige uus juhiluba
Nime muutmine litsentsil
Aadressi muutmine
veebisait: https://patenteitalianaonline.com/
|
Rylee V.
28.01 2023, kell 09:06
|
I want the world to know a great man that is well known as Dr. Zabaza ,he has the perfect solution to relationship issues and marriage problems. The main reason why I went to Dr. Zabaza was for solution on how i can get my husband back because in recent times I have read some testimonies on the internet which some people has written about Dr. Zabaza and I was so pleased and I decided to seek for assistance from him on his Email ( drzabazaspellhome@gmail.com ) Which he did a perfect job by casting a spell on my husband which made him to come back to me and beg for forgiveness. I will no stop publishing his name on the net because of the good work he is doing. I will drop his contact for the usefulness of those that needs his help. His Email is DRZABAZASPELLHOME@GMAIL.COM You can contact him today and get your problem solved.
Call/WhatsApp number: +1 (54  457-0555
https://drogunzabazaspellherbalhome.wordpress.com ..
|